sobota 17. prosince 2016

Knižní výzva 2017



 
Rozhodla jsem se taky zapojit do knižní výzvy, ale nehodlám si určit přesně, které knížky mám přečíst. Minulý rok jsem přečetla něco přes 40 knih a letos jsem chtěla trochu zvýšit, ale jelikož mě tenhle rok čekají přijímačka, tak budu ráda když přečtu aspoň 40 knih. Výzvu pořádá slečna, která má moc hezký blog a odkaz na něj zde.



Pro někoho to může být moc,pro někoho málo, ale já budu spokojena když výzvu splním. Mým cílem je 40 knih. Pokud se taky budete do výzvy zapojovat určitě dejte vědět jaký počet si zvolíte. Chtěla bych ještě upozornit, že do své výzvy započítám pouze knížky, které jsem vážně začala číst v roce 2017, ne ty, které jsem už začala číst v roce 2016.




1. Dědička ohně - Sarah J. Maas
2. Čáry života - Veronica Roth
3. Fangirl - Rainbow Rowell
4. Illuminae - Amie Kaufman a Jay Kristoff
5. Obraz Doriana Graye - Oscar Wilde
6. Tresure Island - R.L. Stevenson
7. Dech - Sarah Crossan
8. Vzdor - Sarah Crossan
9. Caraval - Stephanie Garber
10. Kletba osudu - Tereza Mikulová
11. Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender - Leslye Walton
12. Selekce - Kiera Cass
13. Zrada - Joelle Charbonneau
14. The Siren - Kiera Cass
15. Nocte - Courtney Cole
16. Elita - Kiera Cass
17.První - Kiera Cass
18.Dvůr trnů a růží - Sarah J. Maas
19.Verum - Courtney Cole
20.Šťastně až navěky - Kiera Cass
21.Všechno, úplně všechno - Nicola Yoon
22.A monster calls - Patrick Ness
23.Dcera - Kiera Cass
24.Poslední - Alexandra Oliva
25.Koruna - Kiera Cass
26.Alice in Zombieland - Gena Showalter
27.Možná jednou - Colleen Hoover
28.A Court of Thorns and Roses - Sarah J. Maas
29.Krvavé ostří - Sarah J. Maas
30.Královna stínů - Sarah J. Maas
31.Snow like Ashes - Sara Raasch
32.Alice Through the Zombie Glass - Gena Showalter
33.Maybe Not - Colleen Hoover
34.Urban Games - A.T.Jurasek
35.Shadow and Bone - Leigh Bardugo
36.Lux - Courtney Cole
37.Ústřičkova smutná smrt a jiné příběhy - Tim Burton
38.The Queen of Zombie Hearts - Gena Showalter
39.Oko za Oko - Jenny Han
40.Dívka z inkoustu a hvězd - Kiran Millwood Hargrave

VÝZVA SPLNĚNA!
---------------------------------------------------------------------------
41.Madison Winslentová Svět v planetě - Marek Kos






4 komentáře:

  1. Já měla tenhle rok čtecí krizi a musím se přiznat, že jsem určitě přečetla pod 40 knih. :/ :D Každopádně na příští rok si dávám výzvu 50 knížek. Budu ti držet palce s tvojí výzvou, 60 určitě dáš!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, ty tak určitě nakonec dáš víc než 50. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja chystam takovou trochu jinou knizni vyzvu :) Ale to postnu az po Vanocich :D Ted jsem rada, ze dycham meazi tim pecenim cukrovi, uklidem a nakupovanim :D Tak at ti vyjde xxx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se na tvoji výzvu těším :)Hlavně všechno zvládni :D

      Vymazat

Děkuji ti za komentář.